TaekwonDominique-in-Asia.reismee.nl

And it goes on and on and on

Zoals een paar vrienden en familie al weet zit er een kleine verandering in mijn schema aan te komen. Ik zou al wat eerder naar Hong Kong gaan omdat ik geen treintickets kon vinden op de geplande datum door de drukte met Chinees nieuwjaar. Wat betekent dat ik alleen komende week nog school heb en dan begint de maandag erna het Chinees nieuwjaar waar ik zeer benieuwd naar ben! Die woensdag zal ik de sleeper train naar Hong Kong nemen wat een hele dag duurt en in Hong Kong zal ik de eerste paar dagen verblijven bij een local via couchsurfing en de andere helft in een (wat lijkt) super mooi, gezellig hostel. En op dinsdag 23 februari zou ik heel vroeg in de morgen weer teruggekeerd zijn naar Nederland, was het niet dat ik een geweldige kans heb gekregen om naar Zuid-Korea te gaan!
Ik zal de 18de van februari rond een uur of 11 landen in Seoel om een paar dagen daar te verkennen en hopelijk volop te genieten van nog een extra avontuur. Ik heb 10 dagen in Korea, wat betekent dat ik misschien ook nog een klein beetje kan reizen. Het kost allemaal wat geregel en wat extra geld maar ik kan deze kans gewoon niet laten schieten! Ik zal nu pas weer voet zetten op ons koude natte landje rond 2 uur in de middag op zondag 28 februari. En dan beginnen een paar drukke weken: met mijn trainingsdagen voor werk, bezoekjes aan school en geregel voor de unie, skivakantie, mijn verjaardag, hopelijk heel veel geklets met mijn vrienden en familie en dan rond eind maart alweer op naar Italië.

Reacties

Reacties

Gonny Persoon

Hi Dominique,

wat superleuk dat je ook nog naar Korea kunt! Ik ben benieuwd wat je daar allemaal ziet en meemaakt.
Geniet nog van de laatste dagen met je klas en in China.
Hartelijke groet, Gonny Persoon

Oma Henny

Wat leuk om nog even het Chinese nieuwjaar mee te maken. En dan nog eventjes naar Seoel. Geweldig geniet ervan. Xxxxx

Dominique

Dankuwel mevrouw Persoon en Oma,
ik ben ook zeer benieuwd hoe Korea echt zal zijn! Ik heb zeker genoten hier en hopelijk worden de komende dagen ook nog erg gaaf!
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!