TaekwonDominique-in-Asia.reismee.nl

Week III

Deze week begon gewoon zoals elke week met school, niets bijzonders. Woensdag na school nog wel met Luise en Annemoon naar een koffietentje gegaan en vervolgens in LaBamba gegeten met nog wat andere mensen en gefeest. Na LaBamba zouden we met een groepje naar KTV gaan, al haat ik zingen en ik moet zeggen dat ik op dat moment ook echt pittig moe was. Toch maar even meegegaan om te kijken hoe het is, maar al snel naar huis gegaan..
De volgende dag zouden we eigenlijk op vakantie gaan met 10 mensen van school, maar door de drukte heeft Jimmy de trip een dag verschoven. Opzich geen groot probleem aangezien ik nog moe was van de vorige avond en we anders geen tijd hadden gehad om nog wat eten te kopen en rustig in te pakken, niet dat ik dat laatste nu wel heb waar kunnen maken maar okay.

Dus in de middag afgesproken met Annemoon, Jeroen en Pierfrancesco om eerst wat te koffie te drinken (ik lust geen koffie maar dat terzijde) en wat te praten. Uiteindelijk toch ook maar even de Silk Market in geweest, dit is een groot gebouw met allemaal kleine winkeltjes die van alles en nog wat verkopen, maar waar je dus heel goed kan afdingen (goedkope spullen! En wie vindt dat nou niet leuk?!). Ik heb niets gekocht, maar ik moet zeker nog een keer terug want ik heb wel wat leuke dingetjes gezien! Na wat rondlopen toch ook nog even naar de supermarkt geweest zodat Annemoon en ik wat eten konden kopen voor de trip naar the grasslands.
Pier kwam met het goede idee om naar 'The Great Leap' te gaan; hier serveren ze allemaal westers eten, maar ze staan vooral bekend om hun burgers en hun bier. Onderweg hiernaartoe zijn Igor en Felix aangesloten en na even te moeten wachten hadden we een plaatsje gevonden in het restaurant. En ooh wat heb ik lekker gegeten! Nagenietend van het eten naar huis gegaan om nog te moeten douchen en inpakken (wat hou ik van mijn uitstel gedrag...) om een beetje laat in bed te belanden, terwijl ik de volgende dag, nouja eigenlijk dus al dezelfde, om 5 uur op moest; ooh help..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!